Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas
Author: Lamlová, Petra
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Práce přináší analýzu konkurenčního prostředí na trhu multikin v České republice. Popisuje aktuální stav na trhu, představuje provozovatele multikin a především se zaměřuje na nejnavštěvovanější multikina v České republice společnosti Palace Cinemas. Cílem bakalářské práce je analýza marketingových komunikací multikin Palace Cinemas a obhajoba volby event marketingu jako hlavní formy komunikace s návštěvníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5422
Date: 2008-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lamlová_2008_bp.pdf 521.9Kb PDF View/Open
lamlová_2008_vp.doc 61Kb Microsoft Word View/Open
lamlová_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account