Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?

Show full item record

No preview available
Title: Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?
Author: Trávníček, Michal
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Cílem této práce je zhodnotit současnou situaci virálního marketingu v oblasti interaktivní komunikace. Teoretická část práce obsahuje obecný popis virálního marketingu, od jeho historie, přes současnost, charakteristiky předpokladů úspěšných marketingových virálních kampaní, rozdělení typů, možné metody přenosu a rozbor silných a slabých stránek virálního marketingu v oblasti interaktivní komunikaci. Praktická část analyzuje marketingový projekt MilyJezisku.cz. Zkoumá způsoby propagace projektu a vyhodnocuje výsledky vhodnosti zvolených a použitých metod. Dále pak předkládá konkrétní příklady s nimiž přináší návrhy pro zlepšení úspěšnosti zkoumané kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5450
Date: 2008-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
trávníček_2008_bp.pdfBlocked 760.7Kb PDF
trávníček_2008_vp.doc 41Kb Microsoft Word View/Open
trávníček_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account