Projekt marketingového plánu pro firmu ROLAY

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu pro firmu ROLAY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Štěrba, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-16T12:22:23Z
dc.date.available 2013-05-05T23:00:25Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5488
dc.description.abstract Cílem této práce je vytvořit projektem marketingového plánu pro firmu ROLAY. V první části jsou zpracovávámy teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu. V Praktická části se nejdříve analyzuje současný stav marketingového plánování ve firmě ROLAY. Dále jsou identifikovány marketingové cíle, navržen způsob jejich dosažení, stanoveny relevantní náklady a uvedena možná rizika spojená s aplikací plánu do praxe. cs
dc.format 92 s., 11 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 18367557 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing purposes en
dc.title Projekt marketingového plánu pro firmu ROLAY cs
dc.title.alternative The project of the marketing plan of the company ROLAY en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Komoň, Jiří
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated Objektive of this diploma thesis is creating marketing plan for the company ROLAY. Theoretical information about the marketing planning and composing of marketing plan from a accessible literary sources are processed in the theoretical part. In practical parts is effected analysis and subsequently estimation current marketing plan, identify marketing purposes and desing way their achievement, appreciation relevant risks, state perhaps diversification connection with application plan into practice. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8326
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
štěrba_2008_dp.pdfBlocked 17.51Mb PDF View/Open
štěrba_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
štěrba_2008_op.pdf 949.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account