Analýza vybraných metod zážitkové pedagogiky v rámci základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vybraných metod zážitkové pedagogiky v rámci základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skarupská, Helena
dc.contributor.author Vitoslavská, Adéla
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:48Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:48Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54910
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na tématiku týkající se metod zážitkové pedagogiky na základní školách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se skládá z kapitol týkající se tématiky jako definice, historie, nejznámější metody, návazné pojmy, uplatnění ZP v běžném procesu základního vzdělávání a pohled na tématiku ze strany sociální pedagogiky. Praktická část popisuje metodologický kvantitativní výzkum a jeho vyhodnocení dat potřebné k bakalářské práci. Výzkum byl proveden pomocí dotazníku s uzavřenými otázkami. Hlavním výzkumným cílem je zjistit využití metod zážitkové pedagogiky na základních školách
dc.format 59 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zážitková pedagogika cs
dc.subject metody cs
dc.subject učitelé cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject výchova cs
dc.subject principy cs
dc.subject prožitek cs
dc.subject emoce cs
dc.subject experiential pedagogy en
dc.subject methods en
dc.subject teachers en
dc.subject education en
dc.subject education en
dc.subject priciples en
dc.subject experience en
dc.subject emotions en
dc.title Analýza vybraných metod zážitkové pedagogiky v rámci základních škol
dc.title.alternative Analysis of Selected Methods of Experiential Pedagogy within Elementary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2024-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the topic related to the methods of experiential pedagogy in primary schools. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical one consists of chapters related to topics such as definitions, history, the best-known methods, related concepts, the application of ZP in the normal process of basic education and a view of the topic from the perspective of social pedagogy. The practical part describes methodological quantitative research and its evaluation of the data required for the bachelor's thesis. The research was conducted using a questionnaire with closed questions. The main research goal is to find out the use of experiential pedagogy methods in elementary schools.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67633
dc.date.submitted 2024-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
vitoslavská_2024_dp.pdf 2.596Mb PDF View/Open None
vitoslavská_2024_op.docx 18.86Kb Unknown View/Open None
vitoslavská_2024_vp.docx 15.82Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account