Projekt zlepšení současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti
Author: Kořená, Tereza
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Diplomová práce pojednává o externím HR marketingu a budování značky zaměstnavatele, které představují důležité oblasti pro získávání kvalifikovaných zaměstnanců a jejich následnou stabilizaci. Cílem teoretické části diplomové práce bylo zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti HR marketingu s důrazem na činnosti externího HR marketingu zahrnující zejména získávání zaměstnanců a následně formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem části praktické bylo provést analýzu současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti. Analýza současného stavu byla zpracována na základě interview, vybraných personálních ukazatelů a analýzy interních materiálů vybrané společnosti. Bylo zjištěno, že na atraktivitu zaměstnavatele má vliv jeho jméno tvořené jeho stabilitou, tržním úspěchem, firemní kulturou a pracovními podmínkami včetně odměňování. Projektová část obsahuje návrhy opatření, jejichž realizace přispěje ke zvýšení atraktivity vybrané společnosti jako zaměstnavatele a rozšíření povědomí o vybrané společnosti na vnějším trhu práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55002
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kořená_2024_dp.pdf 3.035Mb PDF View/Open None
kořená_2024_op.docx 51.00Kb Unknown View/Open None
kořená_2024_vp.docx 41.43Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account