Projekt zapojení Lázeňského pivovaru do cestovního ruchu v Luhačovicích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zapojení Lázeňského pivovaru do cestovního ruchu v Luhačovicích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Janků, Marie
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:54Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:54Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55037
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zapojení Lázeňského pivovaru do cestovního ruchu Luhačovic. Produkt má za cíl posílit pozici minipivovaru na trhu, připravit exkurze v minipivovaru a zvýšit jeho atraktivitu pro turisty. Teoretická část diplomové práce obsahuje poznatky z oblasti cestovního ruchu, minipivovarů a analytických metod. Praktická část analyzuje současný stav minipivovaru a charakterizuje oblast Luhačovic. V analytické části jsou uvedeny analýzy, konkrétně PESTE analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě získaných poznatků z teoretické části a informací z analytické části byl zpracován projekt, který byl závěrem podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Projekt se zaměřuje na výstavbu degustační místnosti, program exkurze, nabídku spolupráce s hotely a na propagaci exkurzí.
dc.format 107 s. (148 096 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject minipivovar cs
dc.subject degustace cs
dc.subject exkurze cs
dc.subject hotel cs
dc.subject tourism en
dc.subject microbrewery en
dc.subject tasting en
dc.subject excursions en
dc.subject hotel en
dc.title Projekt zapojení Lázeňského pivovaru do cestovního ruchu v Luhačovicích
dc.title.alternative Project of Lázeňský Pivovar Involvement in Luhačovice Tourism
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis is the involvement of the Spa Brewery in the tourism of Luhačovice. The product aims to strengthen the position of the microbrewery on the market, prepare excursions in the microbrewery and increase its attractiveness for tourists. The theoretical part of the thesis includes research on tourism, microbreweries and analytical methods. The practical part analyses the current state of the microbrewery and characterizes the area of Luhačovice. The analytical part presents the analyses, namely PESTE analysis, Porter's five competitive forces analysis, SWOT analysis and questionnaire survey evaluation. Based on the knowledge gained from the theoretical part and the information from the analytical part, the project was developed and finally subjected to cost, time and risk analysis. The project focuses on the construction of the tasting room, the excursion programme, the offer of cooperation with hotels and the promotion of the excursions.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 67790
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
janků_2024_dp.pdf 2.492Mb PDF View/Open None
janků_2024_op.docx 48.46Kb Unknown View/Open None
janků_2024_vp.pdf 1.359Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account