Profesní potřeby učitelů v mateřských školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní potřeby učitelů v mateřských školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matušů, Renáta
dc.contributor.author Surovcová, Tereza
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:56Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:56Z
dc.date.issued 2024-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55098
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zjistit jaké jsou potřeby učitelů mateřských škol s využitím různých teorií potřeb. Cílem bakalářské práce je objasnit téma profesních potřeb učitelů v mateřských školách a zjistit, jakých potřeb mají či nemají učitelé dostatek. Bakalářská práce s názvem Profesní potřeby učitelů mateřských škol je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje celkem tři kapitoly. Je zaměřena na teoretické seznámení s profesními potřebami i pracovní motivací. Objevují se zde pojmy jako spokojenost, výkonová motivace, vedení, školská politika, potřeby učitelů či pracovní prostředí. Součástí bakalářské práce je také výzkum, prováděný za účelem zmapování profesních potřeb učitelů v MŠ. Jeho výsledky jsou využity pro analýzu praktické části mé bakalářské práce.
dc.format 67 s. (88 303 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pracovní motivace cs
dc.subject pracovní potřeby cs
dc.subject potřeby profesního rozvoje cs
dc.subject pracovní spokojenost cs
dc.subject profesní potřeby cs
dc.subject work motivation en
dc.subject work needs en
dc.subject professional development needs en
dc.subject job satisfaction en
dc.subject professional needs en
dc.title Profesní potřeby učitelů v mateřských školách
dc.title.alternative The Professional Needs of Kindergarten Teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šťastná, Michaela
dc.date.accepted 2024-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to find out what are the needs of kindergarten teachers using different needs theories. The aim of the bachelor thesis is to clarify the topic of professional needs of kindergarten teachers and to find out what needs teachers have or do not have enough of. The bachelor's thesis entitled Professional Needs of Kindergarten Teachers is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part contains a total of three chapters. It focuses on the theoretical introduction to professional needs and work motivation. Concepts such as satisfaction, performance motivation, leadership, school policy, teachers' needs and the working environment appear here. The bachelor thesis also includes research conducted to map the professional needs of kindergarten teachers. Its results are used to analyse the practical part of my bachelor thesis.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 67438
dc.date.submitted 2024-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
surovcová_2024_dp.pdf 2.298Mb PDF View/Open None
surovcová_2024_op.docx 27.15Kb Unknown View/Open None
surovcová_2024_vp.docx 27.63Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account