Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Pavlečka, Václav
dc.date.accessioned 2010-07-16T12:34:25Z
dc.date.available 2018-05-12T23:00:15Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5512
dc.description.abstract Tato práce analyzuje softwarové pirátství a zkoumá působení marketingových nástrojů, určených k jeho potlačení v České republice. Bakalářská práce hodnotí kampaně aliance výrobců komerčního software BSA (Business Software Aliance) a jednoho z největších producentů počítačových programů na světě, společnosti Microsoft na českém trhu. Dále analyzuje vývoj míry počítačového pirátství v České republice od devadesátých let a uvádí jej do širších souvislostí nejen s marketingovými nástroji softwarových firem. Provedený výzkum, připojený v praktické části, ukazuje postoj českých uživatelů k různým druhům protipirátských aktivit softwarových firem. Práce navrhuje na základě provedených vý-zkumů implementaci změn v marketingovém chování softwarových firem k některým jejich cílovým skupinám. Zároveň naznačuje možnosti, jimiž by se mohl ubírat vývoj protipirát-ských aktivit na rozvojových trzích pomocí zkušeností z České republiky. cs
dc.format 46s, 17 s. příloh cs
dc.format.extent 2200592 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2018
dc.subject softwarové pirátství cs
dc.subject nelegální kopírování cs
dc.subject public relations cs
dc.subject Microsoft cs
dc.subject BSA cs
dc.subject autorské právo cs
dc.subject warez cs
dc.subject software piracy en
dc.subject illegal copying en
dc.subject public relations en
dc.subject Microsoft en
dc.subject BSA en
dc.subject copyright en
dc.subject warez en
dc.title Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství cs
dc.title.alternative Marketing communications as a tool against computer piracy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2008-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis analyses marketing tools used to reduce the level of software piracy in Czech Republic. Author evaluated campaigns of BSA (Business Software Aliance) and one of the best known software producers - Microsoft Corporation. In this thesis is analyzed the trend of software piracy in Cezch Republic since 90's not just in context of anti-piracy mar-keting. The research published in practical part of the thesis shows the opinion of computer users on anti-piracy marketing. This thesis suggests possible improvements in marketing communication with some of the target groups. It also indicate development of possible anti-piracy strategies on developing markets based on experiences gained in Czech Republic. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7481
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pavlečka_2008_bp.pdfBlocked 2.098Mb PDF View/Open
pavlečka_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
pavlečka_2008_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account