Model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Cejpek Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Lišková, Barbora
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:59Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:59Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55143
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá spoluprací asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu. Teoretická část předkládá poznatky o asistentovi pedagoga a o účastnících výchovně-vzdělávacího procesu ve spolupráci s asistentem pedagoga. Hlavním cílem praktické části je vytvořit model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu. Výzkumné šetření je kvalitativního charakteru. Pro získání dat byla použita metoda polostrukturovaného rozhovoru, jenž je v souladu s designem výzkumu, kterým je případová studie. Výzkumný soubor tvořili čtyři účastníci ze základní školy na vesnici ve Zlínském kraji, konkrétně asistentka pedagoga, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, třídní učitelka žáka a matka žáka. Výsledky výzkumného šetření odhalily specifika spolupráce asistentky pedagoga s těmito účastníky.
dc.format 87 s. (162 567 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject žák se speciálně vzdělávacími potřebami cs
dc.subject výchovně-vzdělávací proces cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject teacher's assistant en
dc.subject cooperation en
dc.subject pupil with special educational needs en
dc.subject educational process en
dc.subject elementary school en
dc.title Model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu
dc.title.alternative Cooperation Model between a Teaching Assistant and Participants in the Educational Process
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the cooperation of a teaching assistant with participants in the educational process. The theoretical part presents the findings about the teaching assistant and the participants in the educational process in cooperation with the teaching assistant. The main goal of the practical part is to create a model of cooperation between the teaching assistant and the participants in the educational process. Research investigation is of a qualitative character. A semi-structured interview was used to collect data, which is in line with the research design, which is a case study. The research team consisted of four participants from an elementary school in a village in the Zlín region, a teaching assistant, a pupil with special educational needs, the pupil's class teacher, and the pupil's mother. The results of the research revealed the specifics of the teaching assistant's cooperation with the pupil with these participants.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67561
dc.date.submitted 2024-04-25


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lišková_2024_dp.pdf 1.310Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lišková_2024_op.docx 17.52Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lišková_2024_vp.docx 19.16Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet