Start-up oděvní designové značky v Bystřici pod Hostýnem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Start-up oděvní designové značky v Bystřici pod Hostýnem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novák, Petr
dc.contributor.author Fojtíková, Viktorie
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:59Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:59Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55155
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřená na proces zakládání nové oděvní designové značky v Bystřici pod Hostýnem, zahrnující analýzu trhu, marketingové strategie, strategický management, finanční analýzu a rizikový management. V rámci analýzy trhu byla použita PESTLE analýza, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Cílem je poskytnout komplexní pohled na podnikatelský potenciál start-upu oděvní značky se zaměřením na slow fashion.
dc.format 93 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject strategický management cs
dc.subject finanční plán cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject slow fashion cs
dc.subject business plan en
dc.subject marketing plan en
dc.subject strategic management en
dc.subject financial plan en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's Five Forces analysis en
dc.subject slow fashion en
dc.title Start-up oděvní designové značky v Bystřici pod Hostýnem
dc.title.alternative Start-up of The Clothing Design Brand in Bystřice pod Hostýnem
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the process of establishing a new fashion brand in Bystřice pod Hostýnem, encompassing market analysis, marketing strategies, strategic management, financial analysis, and risk management. Market analysis includes the utilization of PESTLE analysis, SWOT analysis, and Porter's Five Forces analysis. The aim is to provide a comprehensive view of the entrepreneurial potential of the clothing brand start-up with a focus on slow fashion.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65127
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
fojtíková_2024_dp.pdf 3.571Mb PDF View/Open None
fojtíková_2024_op.docx 48.46Kb Unknown View/Open None
fojtíková_2024_vp.docx 48.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account