Prosociální chování u dospívajících v institucionálním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Prosociální chování u dospívajících v institucionálním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Konečná, Karolína
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:00Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:00Z
dc.date.issued 2023-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55168
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá prosociálním chováním u dospívajících v institucionálním prostředí. V teoretické části diplomové práce je podrobně vysvětlena problematika prosociálního chování, socializace a emočního vývoje dospívajících a institucionální péče. Empirická část diplomové práce se především zaměřuje na zjištění míry seberegulace prosociálního chování dospívajících v institucionálním prostředí. Zkoumali jsme korelace mezi mírou seberegulace prosociálního chování a věkem dospívajících. Kvantitativní výzkum se uskutečnil v 16 zařízeních institucionální péče v 5 krajích. Výzkumného šetření se zúčastnilo 175 dospívajících z dětských domovů a dětských domovů se školou ve věku 11-18 let. Analýza prokázala souvislost mezí mírou seberegulace prosociálního chování a věkem dospívajících.
dc.format 105 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prosociální chování cs
dc.subject motivace prosociálního chování cs
dc.subject institucionální péče cs
dc.subject dětský domov cs
dc.subject dětský domov se školou cs
dc.subject období dospívání cs
dc.subject prosocial behavior en
dc.subject motivation of prosocial behavior en
dc.subject institutional care en
dc.subject children's home en
dc.subject children's home with school en
dc.subject adolescence en
dc.title Prosociální chování u dospívajících v institucionálním prostředí
dc.title.alternative Prosocial Behaviour in Adolescents in Institutional Settings
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Denglerová, Denisa
dc.date.accepted 2024-05-15
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with prosocial behavior in adolescents in an institutional environment. In the theoretical part of the thesis, the issue of prosocial behavior, socialization and emotional development of adolescents and institutional care is explained minutely. The empirical part of the thesis mainly focuses on determining the degree of self-regulation of prosocial behavior of adolescents in an institutional environment. We examined correlations between measures of self-regulation of prosocial behavior and adolescent age. Quantitative research was conducted in 16 institutional care facilities in 5 regions. 175 adolescents aged 11-18 from children's homes and children's homes with school took part in the research. The analysis showed a connection between the degree of self-regulation of prosocial behavior and the age of adolescents.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 66584
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
konečná_2024_dp.pdf 1.608Mb PDF View/Open None
konečná_2024_op.docx 16.20Kb Unknown View/Open None
konečná_2024_vp.docx 20.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account