Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti
Author: Rafajová, Adéla
Advisor: Koutný, Lukáš
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. Cílem teoretické části diplomové práce bylo vypracování literární rešerše, která se zabývala oblastí digitální marketingové komunikace a následná formulace teoretických východisek pro vypracování části praktické. Cílem praktické části bylo zanalyzování současného stavu digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. V rámci praktické části bylo využito kvalitativního výzkumu v podobě interview, kvantitativního výzkumu pomocí online dotazníkového šetření a byly provedeny vybrané situační marketingové analýzy. Získané výsledky z provedených analýz a výzkumů sloužily jako východiska pro vypracování projektu, který se zaměřoval na posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55218
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rafajová_2024_dp.pdf 5.790Mb PDF View/Open None
rafajová_2024_op.docx 48.40Kb Unknown View/Open None
rafajová_2024_vp.docx 53.86Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account