Aktivita, tvořivost a samostatnost dětí ve volném čase

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Aktivita, tvořivost a samostatnost dětí ve volném čase

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chudý, Štefan cs
dc.contributor.author Maňasová, Šárka cs
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:59:27Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:25Z
dc.date.issued 2006-06-12 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/552
dc.description.abstract Cílem této práce je přiblížit aktivity a zájmy dětí ve volném čase a mimo vyučování. K tomuto autorka použila metody výzkumu pomocí dotazníku. Bylo osloveno 100 respondentů ve věku od 12 do 14 let. Teoretická část se zabývá různými pohledy na volný čas, výchovnou a vzdělávací činnost mimo školu a školskými zařízeními pro výchovu mimo vyučování. Praktická část přináší výsledky průzkumu převedené do podoby grafických závislostí. cs
dc.format 52 s. cs
dc.format.extent 3692887 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.06.2011 cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject aktivita cs
dc.subject tvořivost cs
dc.subject samostatnost cs
dc.subject výchova cs
dc.subject zájmová činnost cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject leisure time en
dc.subject activity en
dc.subject creativity en
dc.subject self-reliance en
dc.subject enlightenment en
dc.subject spare-time activity en
dc.subject questionnaire en
dc.title Aktivita, tvořivost a samostatnost dětí ve volném čase cs
dc.title.alternative Activity, Creativity and Self-reliance of Childern in their Leisure Time en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava cs
dc.date.accepted 2006-06-26 cs
dc.description.abstract-translated The main target of this Bachelor Thesis is to focus and approach to the activities, interests and hobbies of children in their leisure time. To reach this author used regular Question-naire Method. There were 100 informants age from 12 to 14 asked to response the ques-tions. The theory is concerned to leisure time aspects along with the out of school enlightenment. The practical part brings all the questionnaire results to the graph form. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 4027
dc.date.assigned 2006-03-06 cs
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
maňasová_2006_bp.pdfBlocked 3.521Mb PDF View/Open
maňasová_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
maňasová_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account