Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů
Author: Janás, Filip
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na budování značky nově vznikající cestovní agentury na českém trhu. Autor v rámci diplomové práce vychází ze svých praktických znalostí z oblasti cestovního ruchu a z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Diplomová práce v teoretické části vysvětluje pojmy spojené s významem cestovních agentur, zaměřuje se na firemní hodnoty, vizuální identitu, tonalitu komunikace, archetypy značek, vysvětluje komunikační strategii a představuje nástroje online marketingové komunikace. Praktická část diplomové práce je rozdělena mezi analýzu konkurenčního obsahu, dotazníkové šetření zaměřené na přívětivost obsahu z pohledu zákazníků a v rozhovory s majiteli cestovních agentur a marketéry zaměřenými na budování značku. Projektová část diplomové práce představuje firemní hodnoty společnosti Skompasem.cz, definuje cílovou skupinu a představuje komunikační strategii na míru této nově vznikající cestovní agentuře.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55302
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
janás_2024_dp.pdf 3.089Mb PDF View/Open None
janás_2024_op.docx 102.0Kb Unknown View/Open None
janás_2024_vp.docx 92.32Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account