Marketingová komunikace festivalu Pop Messe

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace festivalu Pop Messe

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace festivalu Pop Messe
Author: Dynka, Vít
Advisor: Kazík, Martin
Abstract: Tato bakalářská práce se věnuje problematice hudebních festivalů. Teoretická část práce definuje pojmy jako kultura, hudba a kulturní akce. Konkrétněji se pak věnuje hudebním festivalům, jejich dělení, dramaturgii, publiku a marketingovému mixu a jeho specifikům v kultuře. Dále popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu hudebních festivalů. Praktická část stručně popisuje historii festivalu Pop Messe a konkrétní prvky jeho marketingového mixu. Dále obsahuje výsledky kvalitativního šetření mezi návštěvníky festivalu provedeného autorem v roce 2023 a analyzuje a interpretuje data získaná v dotazníkovém šetření v rámci kvantitativního výzkumu, zabývajícím se vnímáním marketingového mixu festivalu Pop Messe jeho návštěvníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55303
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dynka_2024_dp.pdf 3.444Mb PDF View/Open None
dynka_2024_op.docx 127.9Kb Unknown View/Open None
dynka_2024_vp.docx 92.53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account