Marketing festivalu Kontakt Fest

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing festivalu Kontakt Fest

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Bartošová, Adriana
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:10Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:10Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55413
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingem lifestylového festivalu Kontakt Fest. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se event marketingu, komunikační strategie, marketingové komunikace a interakce event marketingu s nástroji komunikačního mixu. Zároveň je v teoretické části práce předložena metodika prováděného výzkumu, výzkumné otázky a cíl práce. Praktická část je tvořena představením festivalu Kontakt Fest, vyhodnocením kvantitativního výzkumu a zodpovězením výzkumných otázek.
dc.format 59 s. (96 543 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject integrovaný event marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject event marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject integrated event marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Marketing festivalu Kontakt Fest
dc.title.alternative Marketing of the Kontakt Fest Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Alexová, Jitka
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is about the marketing of the lifestyle festival Kontakt Fest. The theoretical part defines the basic concepts related to event marketing, communication strategy, marketing communication, and the interaction of event marketing with tools of the communication mix. Additionally, the theoretical part of the thesis presents the methodology of the conducted research, research questions, and the aim of the thesis. The practical part consists of an introduction of the Kontakt Fest festival, an evaluation of qantitative research and answering the research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68174
dc.date.submitted 2024-04-19


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bartošová_2024_dp.pdf 2.235Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bartošová_2024_op.docx 102.7Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bartošová_2024_vp.docx 113.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet