Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fafílek, Michael
dc.contributor.author Kuba, Dominik
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:10Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:10Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55415
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje přehled literatury týkající se marketingového mixu, analýz a marketingového výzkumu, a dále na praktickou část, ve které je zkoumána současná situace firmy prostřednictvím analýzy, nástrojů marketingového mixu a hodnocení interního a externího prostředí. Na základě zjištění z těchto analýz, včetně informací získaných z dotazníkového šetření, jsou formulována doporučení pro zlepšení marketingových aktivit a strategií vybraného podniku.
dc.format 78 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti sil cs
dc.subject The marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject comunication en
dc.subject distribution en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.title Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
dc.title.alternative An Analysis of the Marketing Mix of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2024-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the analysis and improvement of the marketing mix of a selected company. The work comprises a theoretical part, which includes a literature review concerning the marketing mix, analyses, and marketing research, and a practical part, which examines the current situation of the company through the analysis of marketing mix tools and the evaluation of internal and external environments. Based on the findings from these analyses, including information obtained from a survey, recommendations are formulated for enhancing the marketing activities and strategies of the selected enterprise.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 68104
dc.date.submitted 2024-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
kuba_2024_dp.pdf 2.599Mb PDF View/Open None
kuba_2024_op.docx 42.13Kb Unknown View/Open None
kuba_2024_vp.pdf 940.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account