Pohled učitelek mateřské školy na homogenní a heterogenní třídy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pohled učitelek mateřské školy na homogenní a heterogenní třídy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Najvar, Petr
dc.contributor.author Snášelová, Dominika
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:13Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:13Z
dc.date.issued 2024-01-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55484
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá pohledem učitelek mateřské školy na věkově homogenní a heterogenní skupiny. Práce se skládá z teoretické části, jejíž východiska seznamují čtenáře se současným předškolním vzděláváním v provázanosti s legislativními dokumenty, osobností předškolního pedagoga a jeho profesními kompetencemi a v neposlední řadě s charakteristikou homogenních a heterogenních skupin. Cílem empirické části bylo pomocí polostrukturovaného interview zmapovat aktuální postoj a názory učitelek na vzdělávání v homogenních a heterogenních třídách, kde jsme zjistili přínosy a rizika pro skupinu i pedagogy samotné.
dc.format 76
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject heterogenní třídy cs
dc.subject homogenní třídy cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject učitel v mateřské škole cs
dc.subject heterogeneous classes en
dc.subject homogeneous classes en
dc.subject preschool age en
dc.subject kindergarten en
dc.subject teacher in kindergarten en
dc.title Pohled učitelek mateřské školy na homogenní a heterogenní třídy
dc.title.alternative Kindergarten teachers' perspective on age-related heterogaenity of classroom
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jelénková, Libuše
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the view of kindergarten teachers on homogeneous and heterogeneous groups. The thesis consists of a theoretical part, the starting points of which introduce the reader to contemporary preschool education in connection with legislative documents, the personality of the preschool teacher and his professional competences, and last but not least, the characteristics of homogeneous and heterogeneous groups. The aim of the empirical part was to use a semi-structured interview to map the current attitude and opinions of female teachers on education in homogeneous and heterogeneous classes, where we found benefits and risks for the group and the pedagogues themselves.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Preschool Pedagogy en
dc.identifier.stag 67756
dc.date.submitted 2024-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
snášelová_2024_dp.pdf 1.624Mb PDF View/Open None
snášelová_2024_op.pdf 396.3Kb PDF View/Open None
snášelová_2024_vp.docx 27.57Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account