Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fafílek, Michael
dc.contributor.author Stehlíková, Zdeňka
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:19Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:19Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55644
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti Nil Textile, která se specializuje na cirkulární textilní řešení v rámci B2B trhu. Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu a navrhnout možnosti jeho zlepšení. Teoretická část bakalářské práce se zabývá zpracováním poznatků o marketingu, marketingovém mixu a dalších oblastech marketingu na základě literárního průzkumu. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti. Je provedena PESTE analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Primární data byla získána prostřednictvím rozhovoru s marketingovou vedoucí a dotazníkového šetření. Výsledky analýz a sběru dat poskytují informace o současném stavu marketingového mixu společnosti a slouží jako podklad pro formulaci doporučení vedoucích k jeho zlepšení.
dc.format 95 (138 214 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing research en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject Porter's Five Forces analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Mix in a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2024-06-12
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of the company Nil Textile, specializing in circular textile solutions within the B2B market. The aim of the thesis is to evaluate the current state of the marketing mix and propose options fot its improvement. The theoretical part of the bachelor thesis deals with processing knowledce about marketing, the marketing mix and othe marketing areas based on a literature review. The practical part focuses on analyzing the current state of the company's marketing mix. A PESTE analysis, Porter's Five Forces analysis and SWOT analysis are conducted. Primary data were obtained through an interview with the marketing manager and a questionnaire survey. The result of the analyses and data collection provide information about the current state of the company's marketing mix and serve basis for formulating recommendations for its improvement.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 67147
dc.date.submitted 2024-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
stehlíková_2024_dp.pdf 1.817Mb PDF View/Open None
stehlíková_2024_op.pdf 529.2Kb PDF View/Open None
stehlíková_2024_vp.pdf 823.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account