Rozvoj hudebnosti dětí předškolního věku prostřednictvím instrumentálních činností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj hudebnosti dětí předškolního věku prostřednictvím instrumentálních činností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jelénková, Libuše
dc.contributor.author Ocetková, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:19Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:19Z
dc.date.issued 2024-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55651
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter. Cílem této práce je představit instrumentální činnosti v souboru hudebních činností jako stěžejní prostředek k rozvoji hudebnosti dětí. Teoretická část práce představuje základní pojmy, jako je hudebnost, hudební vlohy, schopnosti, dovednosti a návyky, popisuje jednotlivé hudební činnosti, které se v mateřské škole realizují, vztah instrumentálních činností s jednotlivými oblastmi rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a také hudební nástroje, které se v mateřské škole běžně používají. Praktická část představuje aktivity instrumentálního charakteru pro rozvoj hudebnosti, jejich následné hodnocení a doporučení pro praxi.
dc.format 75
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudebnost cs
dc.subject hudební schopnosti cs
dc.subject hudební dovednosti cs
dc.subject hudební činnosti cs
dc.subject instrumentální činnosti cs
dc.subject musicality en
dc.subject musical abilities en
dc.subject musical skills en
dc.subject musical activities en
dc.subject instrumental activities en
dc.title Rozvoj hudebnosti dětí předškolního věku prostřednictvím instrumentálních činností
dc.title.alternative Developing the Musicality of Preschool Children Through Instrumental Activities
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pospíšilová, Helena
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-application character. The aim of this thesis is to present instrumental activities in a set of musical activities as a central means to develop children's musicality. The theoretical part of the thesis introduces the basic concepts such as musicality, musical aptitudes, abilities, skills and habits, describes the individual musical activities that are implemented in kindergarten, the relationship of instrumental activities with the individual areas of the framework curriculum for preschool education, as well as the musical instruments that are commonly used in kindergarten. The practical part presents instrumental activities for the development of musicality, their subsequent evaluation and recommendations for practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 67350
dc.date.submitted 2024-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
ocetková_2024_dp.pdf 3.071Mb PDF View/Open None
ocetková_2024_op.pdf 319.0Kb PDF View/Open None
ocetková_2024_vp.docx 27.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account