Měření spokojenosti zákazníka

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníka

Show full item record

No preview available
Title: Měření spokojenosti zákazníka
Author: Sudík, Ladislav
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Cílem této práce je změřit spokojenost zákazníků firmy J. JINDRA s.r.o. v roce 2007. Na základě zjištěných údajů navrhnout opatření a změny v organizaci marketingu a obchodního oddělení a v následujícím roce ověřit účinnost těchto opatření provedením měření spokojenosti zákazníků v roce 2008. Teoretická část se zabývá úlohou marketingu a marketingového výzkumu ve firemní praxi. Praktická část této práce popisuje přípravu a provedení měření spokojenosti zákazníka dle metodiky European Customer Satisfaction Index (ECSI). Zahrnuje statistické zpracování získaných údajů včetně jednotlivých dotazníků a celkové vyhodnocení výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5571
Date: 2008-04-25
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 7615


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sudík_2008_dp.pdfBlocked 1.377Mb PDF
sudík_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
sudík_2008_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account