Měření spokojenosti zákazníka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Sudík, Ladislav
dc.date.accessioned 2010-07-16T13:06:21Z
dc.date.available 2010-07-16T13:06:21Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5571
dc.description.abstract Cílem této práce je změřit spokojenost zákazníků firmy J. JINDRA s.r.o. v roce 2007. Na základě zjištěných údajů navrhnout opatření a změny v organizaci marketingu a obchodního oddělení a v následujícím roce ověřit účinnost těchto opatření provedením měření spokojenosti zákazníků v roce 2008. Teoretická část se zabývá úlohou marketingu a marketingového výzkumu ve firemní praxi. Praktická část této práce popisuje přípravu a provedení měření spokojenosti zákazníka dle metodiky European Customer Satisfaction Index (ECSI). Zahrnuje statistické zpracování získaných údajů včetně jednotlivých dotazníků a celkové vyhodnocení výsledků. cs
dc.format 86 s. cs
dc.format.extent 1444458 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject index spokojenosti zákazníka cs
dc.subject výzkum spokojenosti zákazníka cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject ECSI cs
dc.subject marketing research en
dc.subject customer satisfaction research en
dc.subject satisfaction en
dc.subject customer en
dc.subject european customer satisfaction index en
dc.subject ECSI en
dc.title Měření spokojenosti zákazníka cs
dc.title.alternative A Customer Satisfaction Research en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated The goal of this thesis is to measure the customer satisfaction of the company J. JINDRA s.r.o. in 2007. Based on the collected data the thesis presents the proposal of measures and changes in the organization of the marketing and sales departments and suggests to verify the efficiency of these measures by means of a repeated measurement of customer satisfaction in 2008. The theoretical part elaborates on the role of marketing and marketing research in the company daily practice. The practical part of the thesis describes the preparation steps and the implementation phase of the European Customer Satisfaction Index (ECSI). It contains statistics on collected data including individual questionnaires and a summary assessment of the results. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7615
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
sudík_2008_dp.pdfBlocked 1.377Mb PDF View/Open
sudík_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
sudík_2008_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account