Ambassador marketing značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ambassador marketing značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Vondráková, Ivana
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:23Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:23Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55733
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na ambassador marketing značky. Konkrétně se práce zaměřuje na značku Ruscona, který se věnuje nehtové kosmetice a designu. Ambassador marketing je převážně online nástroj, proto se v teoretické části objeví témata týkající se ho. Následně také ovlivňuje nákupní chování, které je rovněž rozepsáno v teoretické části. Praktická část obsahuje dva druhy šetření a to kvalitativní formou polostrukturovaných rozhovorů s ambassadory značky a kvantitativní dotazník, kterého se zúčastnili sledující ambassadorů. Na základě získaných dat byl připraven projekt pro podporu ambassador marketingu.
dc.format 109 s. (142 542 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject marketing na sociálních sítích cs
dc.subject ambassador marketing cs
dc.subject brand ambassador cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject online marketing en
dc.subject social media marketing en
dc.subject ambassador marketing en
dc.subject brand ambassador en
dc.subject purchasing behavior en
dc.title Ambassador marketing značky
dc.title.alternative Brand Marketing Ambassador
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on brand ambassador marketing. Specifically, the work focuses on the Ruscona brand, which is dedicated to nail cosmetics and design. Ambassador marketing is mainly an online tool, therefore topics related to it will appear in the theoretical part. Subsequently, it also affects purchasing behavior, which is also detailed in the theoretical part. The practical part contains two types of investigation, a qualitative form of semi-structured interviews with brand ambassadors and a quantitative questionnaire in which the ambassadors' followers took part. Based on the obtained data, a project was prepared to support ambassador marketing.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68379
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
vondráková_2024_dp.pdf 3.025Mb PDF View/Open None
vondráková_2024_op.docx 93.47Kb Unknown View/Open None
vondráková_2024_vp.docx 73.94Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account