Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad
Author: Navrátilová, Klára
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce se věnuje oboru biozemědělství, který je v současné době jedním z nejprogresivnějších odvětví na českém trhu s potravinami. Vstup zahraničního kapitálu větších společností je ale stále ještě teprve očekáván. Marketingové komunikace v biozemědělství se za posledních několik let posunuly na srovnatelnou úroveň s ostatními komoditami. Tento jev podpořila především změna chování v marketingových komunikacích největších prodejců na trhu - supermarketů. Specifický a osobní přístup, který propagace biopotravin ještě stále potřebuje, často chybí. I u menších subjektů na trhu je vidět velký posun v marketingových komunikacích a uvědomění si potřeby budování vlastní značky. Ve své práci se zaměřuji na marketingové komunikace v biozemědělství obecně, dále pak na analýzu marketingových komunikací dvou českých subjektů na trhu a stanovené hypotézy ověřuji zejména průzkumnou sondou, ze které vyvozuji obecné odporučení pro marketingové komunikace v biozemědělství.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5577
Date: 2008-08-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 7604


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
navrátilová_2008_dp.pdf 1.302Mb PDF View/Open
navrátilová_2008_vp.zip 394.4Kb Unknown View/Open
navrátilová_2008_op.zip 237.8Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account