Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Navrátilová, Klára
dc.date.accessioned 2010-07-16T13:11:29Z
dc.date.available 2010-07-16T13:11:29Z
dc.date.issued 2008-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5577
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje oboru biozemědělství, který je v současné době jedním z nejprogresivnějších odvětví na českém trhu s potravinami. Vstup zahraničního kapitálu větších společností je ale stále ještě teprve očekáván. Marketingové komunikace v biozemědělství se za posledních několik let posunuly na srovnatelnou úroveň s ostatními komoditami. Tento jev podpořila především změna chování v marketingových komunikacích největších prodejců na trhu - supermarketů. Specifický a osobní přístup, který propagace biopotravin ještě stále potřebuje, často chybí. I u menších subjektů na trhu je vidět velký posun v marketingových komunikacích a uvědomění si potřeby budování vlastní značky. Ve své práci se zaměřuji na marketingové komunikace v biozemědělství obecně, dále pak na analýzu marketingových komunikací dvou českých subjektů na trhu a stanovené hypotézy ověřuji zejména průzkumnou sondou, ze které vyvozuji obecné odporučení pro marketingové komunikace v biozemědělství. cs
dc.format 82 cs
dc.format.extent 1365626 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zahradnictví cs
dc.subject biofarma cs
dc.subject bioprodukty cs
dc.subject ekologické zemědělství cs
dc.subject agriculture en
dc.subject biofarming en
dc.subject bioproducts en
dc.subject organic farming en
dc.title Marketingové komunikace Zahradnictví Luční údolí Velehrad cs
dc.title.alternative Marketing strategy of biofarm Luční Údolí en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2008-08-25
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the area of biofarming, which is currently one of the most progressive sectors in the Czech food market. However, foreign investments of bigger companies is still being expected. Marketing communication within this sector have significantly improved and got on the comparable level with other commodities. This feature was supported especially by the behavioral change in marketing communications of biggest dealers on the market - supermarkets. Specific and personalised approach, much needed with on the promotion of biofood, is still missing. Even smaller subjects on the market embody a big shift in marketing communications and are aware of the need of building own brands. In my thesis, I concentrate on marketing communications in biofarming from the general point of view, and on the analysis of marketing communications of two Czech subject. Defined hypotheses are pursued by the survey sonde. Results of the survey are the base for my recommendation in the area of marketing communications in biofarming. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7604
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
navrátilová_2008_dp.pdf 1.302Mb PDF View/Open
navrátilová_2008_vp.zip 394.4Kb Unknown View/Open
navrátilová_2008_op.zip 237.8Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account