Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Talknerová, Petra
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:26Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:26Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55818
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací se zaměřením na sociální sítě ve firmě DOX by Qubus. Byl navržen projekt, který má za cíl zlepšit a zefektivnit používání sociálních sítí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a věnuje se online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na představení podniku, analýzu online marketingové komunikace a analýzu sociálních sítí Facebook a Instagram včetně následného porovnání s konkurenčními podniky. Na základě výsledků byla vytvořena SWOT analýza, která sloužila jako podklad pro navrhovaný projekt. V projektu byly definovány doporučené sociální sítě, určena cílová skupina, byla doporučena komunikační strategie včetně okruhů komunikace a následně zhotoven publikační plán. V závěru je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 108
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject online marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
dc.title.alternative Project of Using Social Media for Marketing Purposes in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated This thesis deals with online marketing communication with a focus on social networks in the company DOX by Qubus. A project was designed to improve and streamline the use of social media. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is based on the literature and focuses on online marketing with a focus on social networks. The practical part focuses on the introduction of the company, the analysis of online marketing communication and the analysis of social networks Facebook and Instagram, including a subsequent comparison with competing companies. Based on the results, a SWOT analysis was created to serve as a basis for the proposed project. In the project, the recommended social networks were defined, the target audience was identified, a communication strategy was recommended, including communication circuits, and then a publication plan was made. Finally, the project was subjected to a time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65130
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
talknerová_2024_dp.pdf 5.503Mb PDF View/Open None
talknerová_2024_op.pdf 259.8Kb PDF View/Open None
talknerová_2024_vp.docx 48.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account