Optimalizace simulace tankového boje pro herní průmysl

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace simulace tankového boje pro herní průmysl

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vogeltanz, Tomáš
dc.contributor.author Zapletal, Michal
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:29Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:29Z
dc.date.issued 2023-11-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55900
dc.description.abstract Cílem této práce je vytvořit balistický modul pro modulární simulátor tankových bojů UTW, který rozhoduje o úspěchu proražení pancíře v reálném čase a vychází ze vzorců, které byly navrženy pro aproximaci realných procesů, jež probíhají mezi projektilem a pancířem v době jejích kolize. K tomu je využit fyzikální engine Unity, který je již využíván v projektu UTW. Simulace je schopna počítat šanci na odražení, úspěšnost probití pancíře, jak kinetickou, tak chemickou střelou a generovat poškozující částice, které mohou zničit vnitřní moduly zasaženého vozidla. Takto sestavený modul je nakonec porovnán s existujícími řešeními.
dc.format 79 s (127 001 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject UTW cs
dc.subject Unity cs
dc.subject Simulátor cs
dc.subject Tanky cs
dc.subject Modularita cs
dc.subject Balistika cs
dc.subject UTW en
dc.subject Unity en
dc.subject Simulator en
dc.subject Tanks en
dc.subject Modularity en
dc.subject Ballistics en
dc.title Optimalizace simulace tankového boje pro herní průmysl
dc.title.alternative Optimization of Tank Battle Simulation for Gaming Industry
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bujok, Petr
dc.date.accepted 2024-06-05
dc.description.abstract-translated The objective of this thesis is to develop a ballistic module for the UTW modular tank battle simulator. This module determines the result of armor penetration in real-time, based on formulas designed to approximate real-world processes that occur between a projectile and armor upon impact. It utilizes the Unity physics engine, which is already employed in the UTW project. The simulation is capable of calculating ricochet probability, armor penetra- tion success for both kinetic and chemical projectiles, and generating damaging particles that can destroy internal modules of the struck vehicle. The developed module is compared to existing solutions.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Informační technologie cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies en
dc.identifier.stag 66698
dc.date.submitted 2024-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
zapletal_2024_dp.pdf 3.104Mb PDF View/Open None
zapletal_2024_op.pdf 145.2Kb PDF View/Open None
zapletal_2024_vp.pdf 144.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account