Využití environmentálních aktivit pro podporu předmatematických představ u dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití environmentálních aktivit pro podporu předmatematických představ u dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavelková, Marie
dc.contributor.author Lišková, Andrea
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:31Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:31Z
dc.date.issued 2024-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55945
dc.description.abstract Tato bakalářská práce teoreticko-aplikačního charakteru představuje dva soubory didaktických aktivit zaměřených na rozvoj předmatematických představ u dětí předškolního věku prostřednictvím environmentálních témat. V teoretické části jsou diskutovány principy environmentální výchovy a přístupy k předškolnímu vzdělávání. Praktická část popisuje návrh, realizaci a evaluaci aktivit s přímým zapojením dětí a učitelky, stejně jako zpětnou vazbu autora. Na základě získané zpětné vazby jsou formulována doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 89 s. (126 947 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject environmentální výchova cs
dc.subject environmentální senzitivita cs
dc.subject trvale udržitelný rozvoj cs
dc.subject představy cs
dc.subject předmatematické představy cs
dc.subject environmental education en
dc.subject environmental sensitivity en
dc.subject sustainable development en
dc.subject concepts en
dc.subject pre-mathematical concepts en
dc.title Využití environmentálních aktivit pro podporu předmatematických představ u dětí předškolního věku
dc.title.alternative The Use of Environmental Activities to Support Pre-mathematical Concepts of Preschool Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Patakiová, Jitka
dc.date.accepted 2024-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis of a theoretical and practical nature presents two sets of didactic activities designed to develop pre-mathematical concepts in preschool-aged children through environmental themes. The theoretical section discusses the principles of environmental education and approaches to preschool education. The practical section describes the design, implementation, and evaluation of the activities with direct involvement of children and a teacher, as well as the author's feedback. Based on the feedback received, recommendations for kindergarten practice are formulated.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 67408
dc.date.submitted 2024-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
lišková_2024_dp.zip 2.593Mb application/zip View/Open None
lišková_2024_op.pdf 207.6Kb PDF View/Open None
lišková_2024_vp.docx 25.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account