Projekt marketingové komunikace vybraného eventu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace vybraného eventu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Turek, Jan
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:37Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:37Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56084
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro lokální hudební festival a je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která je rozčleněna na část analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na literární rešerši pro oblast marketingové komunikace. Tyto informace jsou použity jako základ pro praktickou část práce. Praktická část obsahuje charakteristiku festivalu, analýzu jeho současného stavu marketingové komunikace. Dále jsou analyzování potenciální konkurenti a vnější faktory působící na festival, stejně jako kvantitativní výzkum vnímání komunikačních nástrojů cílovou skupinou. Výsledky těchto analýz poskytují důležitá východiska pro návrh akčních plánů marketingové komunikace budoucího ročníku festivalu, s cílem zlepšit aktuální stav. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 143 s. (246 652)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject kulturní událost cs
dc.subject online marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Cultural Event en
dc.subject Online Marketing Communication en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Social Media en
dc.title Projekt marketingové komunikace vybraného eventu
dc.title.alternative Project of Marketing Communication for the Selected Event
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2024-06-07
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the design of marketing communication for a local music festival and is divided into theoretical and practical parts, which are divided into analytical and project parts. The theoretical part focuses on the literature search for marketing communication. This information serves as the basis for the practical part of the thesis. The practical part includes the characteristics of the festival, analysis of its current state of marketing communication. Furthermore, potential competitors and external factors affecting the festival are analysed, as well as quantitative research on the perception of communication tools by target groups. The results of these analyses have provided important starting points for the design of action plans for the marketing communication of future editions of the festival in order to improve the current situation. The project is subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 67781
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
turek_2024_dp.pdf 8.175Mb PDF View/Open None
turek_2024_op.pdf 249.1Kb PDF View/Open None
turek_2024_vp.docx 47.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account