Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku Montáže Kučera

DSpace Repository

Language: English čeština 

Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku Montáže Kučera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Jančík, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-16T13:26:26Z
dc.date.available 2010-07-16T13:26:26Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5617
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je navrhnout co možná nejlepší způsob internetové prezentace vybraného podniku. V teoretické části je zpracovaný rozbor literárních pramenů především z oblasti elektronického marketingu. Praktická část se skládá ze tří analytických částí. V první části jsou analyzovány webové prezentace konkurenčních firem. Ve druhé části uvádím stávající webovou prezentaci vybraného podniku a třetí část obsahuje návrhy a doporučení společnosti, jak vhodnými metodami zvýšit vlastní konkurenceschopnost na trhu. cs
dc.format 62 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4062439 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet cs
dc.subject World Wide Web cs
dc.subject Domovská stránka cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject E-mailing cs
dc.subject Banner cs
dc.subject Pop-up okna cs
dc.subject SEO cs
dc.subject Internet en
dc.subject World Wide Web en
dc.subject Marketing en
dc.subject Homepage en
dc.subject E-mailing en
dc.subject Banner en
dc.subject Pup-up Windows en
dc.subject SEO en
dc.title Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku Montáže Kučera cs
dc.title.alternative Electronic forms of marketing and their influence on Montáže Kučera Ltd. competitiveness. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2008-06-09
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor thesis is to propose the best possible way to the selected company website. In the theoretical part is prepared an analysis of literary sources, especially in the field of electronic marketing. The practical part consists of three analytical parts. In the first part are analyzed web presentations of competing firms. In the second part I present exist-ing website of selected company and the third section contains suggestions and recommen-dations as appropriate methods to increase their own competitiveness in the market. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9755
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
jančík_2008_bp.pdf 3.874Mb PDF View/Open
jančík_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
jančík_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account