Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku Montáže Kučera

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku Montáže Kučera

Show full item record

No preview available
Title: Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku Montáže Kučera
Author: Jančík, Martin
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této bakalářské práce je navrhnout co možná nejlepší způsob internetové prezentace vybraného podniku. V teoretické části je zpracovaný rozbor literárních pramenů především z oblasti elektronického marketingu. Praktická část se skládá ze tří analytických částí. V první části jsou analyzovány webové prezentace konkurenčních firem. Ve druhé části uvádím stávající webovou prezentaci vybraného podniku a třetí část obsahuje návrhy a doporučení společnosti, jak vhodnými metodami zvýšit vlastní konkurenceschopnost na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5617
Date: 2008-05-23
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jančík_2008_bp.pdf 3.874Mb PDF View/Open
jančík_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
jančík_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account