dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Dobiášová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:41Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:41Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56199
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat kvalitu současných poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o. ve Štramberku s odhalením nedostatků a následně poskytnout návrhy na jejich zlepšení. Teoretická část je věnována literární rešerši zabývající se cestovním ruchem, lázeňstvím a wellness, službami, řízením vztahů se zákazníky a marketingovým výzkumem. Praktická část se nejprve věnuje představení města Štramberku, kde se vybraný podnik nachází, poté samotným Lašským pivním kúpelím. Hlavní částí je však analýza současných poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků s následnými doporučeními pro zkvalitnění služeb podniku. Ta jsou například zaměstnat další masérku, zapracovat na čistotě interiéru a povrchu van, prodloužit pobyt ve vaně za stejnou cenu a uvést na stránky podniku kompletní sortiment poskytovaných služeb s cenou a dalšími informacemi jako je délka trvání procedury i její zdravotní benefity. |
|
dc.format |
79 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Lašské pivní kúpele
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti sil
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
strategie modrého oceánu
|
cs |
dc.subject |
Lašské pivní kúpele
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
Porter's Five Forces model
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix in services
|
en |
dc.subject |
Blue Ocean Strategy
|
en |
dc.title |
Analýza kvality poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Service Quality Provided by Lašské pivní kúpele |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2024-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor's thesis was to analyse the quality of the current services provided by Lašské pivní kúpele s.r.o. in Štramberk, throught identifying shortcomings, and afterwards providing proposals for their improvement. The theoretical part is devoted to a literature review focusing on tourism, spa and wellness, services, customer relationship management, and marketing research. The practical part firstly introduces the town of Štramberk, where the selected company is located, and then the Lašské pivní kúpele themselves. However, the main part consists of an analysis of the quality level of currently provided services and customer satisfaction, followed by recommendations for improving the company's services. These recommendations include for example hiring another masseuse, improving the cleanliness of the interior and surface of the bathtub, extending the time spent in the bathtub for the same price, and listing the complete range of services offered by the company on its website, along with the prices and additional information such as the duration of the procedure and its health benefits. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
67025
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-16 |
|