Analýza čítanek pro 1. stupeň základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza čítanek pro 1. stupeň základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Maděryčová, Andrea
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:42Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:42Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56213
dc.description.abstract Práce je zaměřená na čítanky pro 3. a 5. ročník základní školy. Je rozdělena na část teoretickou, kde jsou vymezeny pojmy jako kurikulum literární výchovy, čtení, čtenářská gramotnost a dostupné čítanky v České republice. Cílem výzkumu bylo analyzovat a komparovat vybrané čítanky na základě stanovených kritérií a zjistit preference výběru čítanek učiteli 1. stupně základní školy. Pro naplnění výzkumných cílů byla použita obsahová analýza a dotazníkové šetření. Získaná data tvoří ucelené informace o jednotlivých čítankách, které usnadní orientaci při jejím výběru. Dále poskytují pohled učitelů nejenom na výběr čítanek, ale také na její využitelnost v praxi.
dc.format 108 s. (134 192)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject idaktický prostředek cs
dc.subject učebnice cs
dc.subject čítanka cs
dc.subject čtenářská gramotnost cs
dc.subject analýza učebnic cs
dc.subject didactic instrument en
dc.subject textbook en
dc.subject reading book en
dc.subject textbook analysis en
dc.subject reading competence en
dc.title Analýza čítanek pro 1. stupeň základní školy
dc.title.alternative Analysis of Reading Books for the 1st Grade in Elementary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jirásek, Ivo
dc.date.accepted 2024-05-17
dc.description.abstract-translated The work is aimed at reading books for the 3rd and 5th year of elementary school. It is divided into a theoretical part in which terms such as literary education curriculum, reading, reading competence and available reading books in the Czech Republic are defined. The aim of the study was to analyze and compare the selected reading books on the basis of defined criteria and to find out the preferences of primary school teachers in the first grade when selecting reading books. To fulfill the research objectives, a content analysis and a questionnaire survey were conducted. The data obtained provides comprehensive information about the individual readers, which facilitates orientation in the selection process. They also provide information about the teacher's views not only on the selection of reading books, but also on their practical use.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 67614
dc.date.submitted 2024-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
maděryčová_2024_dp.pdf 4.326Mb PDF View/Open None
maděryčová_2024_op.docx 26.21Kb Unknown View/Open None
maděryčová_2024_vp.docx 26.11Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account