Architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vogeltanz, Tomáš
dc.contributor.author Pluskal, Michael
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:45Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:45Z
dc.date.issued 2023-11-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56304
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současných technik a postupů při návrhu architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů a seznamuje čtenáře s dostupnými technologiemi, které tuto komunikaci realizují. Teoretická část práce se zaměřuje na identifikaci klíčových výzev spojených se síťovou komunikací ve hrách pro více hráčů. Dále se tato část zabývá rozborem hlavních síťových knihoven pro herní engine Unity. V praktické části práce proběhne implementace architektury client-to-server na existující projekt UTW za pomoci knihovny Fish-Net: Networking Evolved. Je zde popsán návrh řešení, implementace, testování, i ukázky kódu.
dc.format 142 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject UTW cs
dc.subject síťová architektura cs
dc.subject Unity cs
dc.subject Fish-Net cs
dc.subject tankový simulátor cs
dc.subject multiplayer cs
dc.subject UTW en
dc.subject computer network architecture en
dc.subject Unity en
dc.subject Fish-Net en
dc.subject tank simulator en
dc.subject multiplayer en
dc.title Architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů
dc.title.alternative Network Communication Architectures in Multiplayer Games
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bujok, Petr
dc.date.accepted 2024-06-05
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the analysis of current techniques and practices in the design of network communication architecture in multiplayer games and introduces the reader to the available technologies that implement this communication. The theoretical part of the thesis focuses on identifying the key challenges associated with network communication in multiplayer games. Furthermore, this section analyzes the main network libraries for the Unity game engine. In the practical part of the thesis, the implementation of a client-to-server architecture on an existing UTW project using the Fish-Net: Networking Evolved library is discussed. The solution design, implementation, testing, and code samples are described.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Informační technologie cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies en
dc.identifier.stag 66645
dc.date.submitted 2024-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
pluskal_2024_dp.pdf 3.527Mb PDF View/Open None
pluskal_2024_op.pdf 143.2Kb PDF View/Open None
pluskal_2024_vp.pdf 215.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account