Syndrom FOMO a jeho dopad na wellbeing studentů pomáhajících profesí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Syndrom FOMO a jeho dopad na wellbeing studentů pomáhajících profesí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Porubová, Michaela
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:46Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:46Z
dc.date.issued 2023-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56316
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o syndromu FOMO (Fear of missing out) a jeho dopadu na wellbeing u studentů pomáhajících profesí. V teoretické části rozdělené do tří kapitol definujeme wellbeing, FOMO a věnujeme se věnujeme pomáhajícím profesím. V praktické části realizované kvantitativním výzkumem přinášíme výsledky dotazníkového šetření prováděného u studentů pomáhajících profesí. Cílem výzkumu bylo zjistit u respondentů úroveň wellbeingu, míru syndromu FOMO a prozkoumat existenci vztahu mezi těmito dvěma fenomény.
dc.format 75 s. (134 622 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject syndrom FOMO cs
dc.subject wellbeing cs
dc.subject strach ze sociální izolace cs
dc.subject srovnávání se s ostatními cs
dc.subject potřeba být online cs
dc.subject generace cs
dc.subject pomáhající profese cs
dc.subject FOMO syndrome en
dc.subject well-being en
dc.subject fear of social isolation en
dc.subject comparing oneself to others en
dc.subject need to be online en
dc.subject generation en
dc.subject helping professions en
dc.title Syndrom FOMO a jeho dopad na wellbeing studentů pomáhajících profesí
dc.title.alternative FOMO Syndrome and Its Impact on the Well-being of Students in the Helping Professions
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2024-05-16
dc.description.abstract-translated The thesis deals with FOMO (Fear of missing out) syndrome and its impact on well-being of students in helping professions. In the theoretical part, which is divided into three chapters, we define well-being, FOMO and we discuss helping professions. In the practical part carried out by quantitative research we provide the results of a questionnaire survey which was conducted among helping professions students. The aim of the research was to find out the respondents' level of well-being, the extent of FOMO syndrome and to examine the existence of relationship between the two phenomena.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 66610
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
porubová_2024_dp.pdf 936.0Kb PDF View/Open None
porubová_2024_op.docx 16.53Kb Unknown View/Open None
porubová_2024_vp.docx 20.34Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account