Angažovanost žáků středních škol budoucích pomáhajících profesí v procesu učení se

DSpace Repository

Language: English čeština 

Angažovanost žáků středních škol budoucích pomáhajících profesí v procesu učení se

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Lysoněk, Petr
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:47Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:47Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56343
dc.description.abstract Předložená bakalářská práce - sestávající se z části teoretické a praktické - se zabývá angažovaností žáků středních škol budoucích pomáhajících profesí v procesu učení se. Teoretická část bakalářské práce pojednává o třech hlavních tématech, kterými jsou angažovanost žáků, proces učení se a pomáhající profese. V praktické části bakalářské práce představujeme výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu. Data byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření.
dc.format 78 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject angažovanost cs
dc.subject učení cs
dc.subject žáci středních škol cs
dc.subject pomáhající profese cs
dc.subject engagement en
dc.subject learning en
dc.subject secondary school students en
dc.subject helping professions en
dc.title Angažovanost žáků středních škol budoucích pomáhajících profesí v procesu učení se
dc.title.alternative Engagement of Secondary School Students of Future Helping Professions in the Learning Process
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated Submitted bachelor thesis deals in two parts - theoretical and practical - with the secondary school helping professions students' engagement in the learning process. Theoretical part of bachelor thesis focuses on three main topics. Those are student engagement, learning process, and helping professions. In the practical part of bachelor thesis we present results of our quantitative research. Data were collected through questionnaire.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67571
dc.date.submitted 2024-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
lysoněk_2024_dp.pdf 2.895Mb PDF View/Open None
lysoněk_2024_op.docx 20.31Kb Unknown View/Open None
lysoněk_2024_vp.docx 19.62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account