Plán marketingové komunikace nové služby zakázkového pečení ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán marketingové komunikace nové služby zakázkového pečení ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Dobešová, Terezie
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:47Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:47Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56353
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá navrženým plánem marketingové komunikace pro nově vznikající službu zakázkového pečení ve Zlíně a cukrárnu, pod kterou bude spadat. V práci jsou vymezeny teoretické poznatky spojené s marketingem služeb a s marketingovou komunikací. V praktické části se nachází analýza konkurenčního prostředí včetně analýzy konkurence, Porterova modelu a PESTLE analýzy, na kterou je navázáno dotazníkovým šetřením. Na základě výsledků analýz z praktické části je zpracován plán marketingové komunikace pro zavedení a udržování služby zakázkového pečení.
dc.format 93 s. (131 868 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject plán marketingové komunikace cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject offline komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject kvantitativní a kvalitativní výzkum cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject marketing communication plan en
dc.subject service marketing en
dc.subject online communication en
dc.subject offline communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject quantitative and qualitative research en
dc.subject communication campaign en
dc.title Plán marketingové komunikace nové služby zakázkového pečení ve Zlíně
dc.title.alternative Marketing Communication Plan for the New Custom Baking Service in Zlín
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zábojová, Romana
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the proposed marketing communication plan for the newly emerging custom baking service in Zlín and the cake shop under which it will fall. The thesis defines the theoretical knowledge related to service marketing and marketing communication. In the practical part there is an analysis of the competitive environment, including a competitive analysis, Porter's model and PESTEL analysis followed by a questionnaire survey. Based on the results of the analysis in the practical part, a marketing communication plan is developed for the introduction and maintenance of a custom baking service.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68401
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
dobešová_2024_dp.pdf 3.830Mb PDF View/Open None
dobešová_2024_op.docx 89.59Kb Unknown View/Open None
dobešová_2024_vp.docx 94.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account