Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o.
Author: Tomášek, Jiří
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této diplomové práce je zhodnocení internetového marketingu a navržení projektu jeho dalšího rozšíření pro společnost TEPELNÁ ČERPADLA IVT, s.r.o., jejíž základní obchodní činností je prodej tepelných čerpadel. V úvodní teoretické části je proveden rozbor nejnovějších literárních poznatků z oblasti týkající se problematiky internetového marketingu. Následně v analytické části je prove-dena analýza stávajícího stavu internetového marketingu ve společnosti TEPELNÁ ČERPADALA IVT, s.r.o. a jejich všech spolupracujících IVT center po celé ČR. V závěrečné části je vypracován samotný projekt na zlepšení internetového marketingu, jehož součástí je i časový harmonogram implementace jednotlivých změn v internetové prezentaci na odlišení se od firem podnikajících ve stejném oboru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5649
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 8955


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tomášek_2008_dp.pdfBlocked 2.640Mb PDF View/Open
tomášek_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
tomášek_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account