Projekt zlepšení řízení výkonnosti pomocí KPI ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení řízení výkonnosti pomocí KPI ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slinták, Karel
dc.contributor.author Gachová, Monika
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:58Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:58Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56607
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na význam definování a sledování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) pro obchodní zástupce a na implementaci nového CRM systému v rámci společnosti za účelem podpory strategického rozhodování a posílení zákaznických vztahů. Cílem práce je vytvořit efektivní systém KPI, odvozený z benchmarkingu, který porovnává výkon s nejlepšími standardy v daném odvětví. Tento systém byl aplikován na konkrétní případ vybrané společnosti, a prostřednictvím analýzy současného stavu a integrace teoretických poznatků byla vypracována doporučení pro zlepšení výkonnosti obchodního týmu. Výsledkem práce bylo zavedení systému klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI), které jsou nyní systematicky monitorovány a integrovány do CRM systému, což umožňuje efektivnější kontrolu a řízení obchodních procesů.
dc.format 112 s. (147 441 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výkonový management cs
dc.subject výkonnost podniku cs
dc.subject klíčové ukazatele výkonnosti cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject performance management en
dc.subject business performance en
dc.subject key performance indicators en
dc.subject efficiency en
dc.title Projekt zlepšení řízení výkonnosti pomocí KPI ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Project to Improve the Performance Management Using KPIs in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Popesko, Boris
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the importance of defining and monitoring Key Performance Indicators (KPIs) for sales representatives and on implementing a new CRM system within the company to support strategic decision-making and strengthen customer relationships. The aim of the thesis is to create an efficient KPI system, derived from benchmarking, which compares performance with the best standards in the industry. This system was applied to a specific case of a selected company, and through the analysis of the current situation and the integration of theoretical knowledge, recommendations for improving the performance of the sales team were formulated. The result of the work was the establishment of a KPI system, which is now systematically monitored and integrated into the CRM system, enabling more effective control and management of business processes.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podnikání a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Entrepreneurship and Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika podniku a podnikání cs
dc.thesis.degree-program Business Administration and Entrepreneurship en
dc.identifier.stag 66717
dc.date.submitted 2024-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
gachová_2024_dp.pdf 6.003Mb PDF View/Open None
gachová_2024_op.docx 47.61Kb Unknown View/Open None
gachová_2024_vp.docx 47.43Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account