Projekt zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Hlúpiková, Karolína
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:58Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:58Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56608
dc.description.abstract Hlavní téma této diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa. Cílem této práce je pomocí projektu na zlepšení marketingové komunikace zvýšení povědomí o Informačním centru Baťa, o jeho činnostech a akcích. Práce je zaměřena na zvolení vhodných nástrojů marketingové komunikace, které budou využívány v online i off-line prostředí. Pomocí provedení tří analýz, kterými jsou analýza současného stavu marketingové komunikace, analýza konkurence a SWOT analýza, bylo analyzováno několik výrazných nedostatků. Tyto nedostatky jsou řešeny v rámci vypracovaného projektu, který obsahuje konkrétní návrhy doplněny o grafické zpracování.
dc.format 92 stran 105 440 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject služby cs
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject services en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace Informačního centra Baťa
dc.title.alternative Project of Improving the Marketing Communication of the Baťa Information Center
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.abstract-translated The main topic of this thesis is the improvement of marketing communication for the Baťa Information Center. The aim of this work is to increase awareness of the Baťa Information Center and its activities and events through a marketing communication improvement project. The thesis focuses on selecting suitable marketing communication tools to be used in both online and off-line environments. By conducting three analysesthe analysis of the current state of marketing communication, competitive analysis, and SWOT analysisseveral significant shortcomings were identified. These shortcomings are addressed within the developed project, which includes specific proposals supplemented with graphical representations.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 67788
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
hlúpiková_2024_dp.pdf 18.84Mb PDF View/Open None
hlúpiková_2024_op.docx 49.33Kb Unknown View/Open None
hlúpiková_2024_vp.docx 49.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account