[NEOBHÁJENO] Online nástroje pro podporu výuky

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Online nástroje pro podporu výuky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vojtěšek, Jiří
dc.contributor.author Švancer, Martin
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:58Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:58Z
dc.date.issued 2023-11-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56617
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je prozkoumat e-learning a jeho různé formy, zejména blended learning, a analyzovat výhody a nevýhody těchto metod. Práce se zaměřuje na teoretický popis e-learningu, jeho výhody a nevýhody, a dále na různé modely blended learningu, včetně Flipped Classroom, Flex modelu, Station rotation a Lab rotation. V druhé části se práce věnuje aplikacím podporujícím výuku jazyků a dále aplikacím na správu třídy. Součástí jsou i nástroje pro testování žáků, přičemž každá aplikace je zhodnocena z hlediska výhod a nevýhod. Praktická část obsahuje podrobný popis struktury kurzů v LMS Moodle, přípravu kurzů pro témata literatura a matematika, a také nástroje pro testování znalostí. Práce uzavírá shrnutí získaných poznatků a doporučení pro efektivní využívání e-learningu a blended learningu ve výuce.
dc.format 78 st. + 8 st. příloh(106 797)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-learning cs
dc.subject blended learning cs
dc.subject Flipped Classroom cs
dc.subject Flex model cs
dc.subject Station rotation cs
dc.subject Lab rotation cs
dc.subject jazykové aplikace cs
dc.subject Aspráva třídy cs
dc.subject testovací nástroje cs
dc.subject LMS Moodle cs
dc.subject Google Classroom cs
dc.subject Bakaláři cs
dc.subject Edukit cs
dc.subject Kahoot cs
dc.subject Quizlet cs
dc.subject Google Forms cs
dc.subject Microsoft Forms cs
dc.subject LearningApps cs
dc.subject e-learning en
dc.subject blended learning en
dc.subject Flipped Classroom en
dc.subject Flex model en
dc.subject Station rotation en
dc.subject Lab rotation en
dc.subject language learning applications en
dc.subject classroom management en
dc.subject assessment tools en
dc.subject LMS Moodle en
dc.subject Google Classroom en
dc.subject Bakaláři en
dc.subject Edukit en
dc.subject Kahoot en
dc.subject Quizlet en
dc.subject Google Forms en
dc.subject Microsoft Forms en
dc.subject LearningApps en
dc.title [NEOBHÁJENO] Online nástroje pro podporu výuky
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Online Tools to Support Teaching
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kadavý, Tomáš
dc.date.accepted 2024-06-17
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor's thesis is to explore e-learning and its various forms, particularly blended learning, and to analyze the advantages and disadvantages of these methods. The thesis focuses on a theoretical description of e-learning, its benefits and drawbacks, and on different models of blended learning, including Flipped Classroom, Flex model, Station rotation, and Lab rotation. In the second part, the thesis addresses applications that support language learning and classroom management. It also includes tools for student assessment, with each application evaluated in terms of its advantages and disadvantages. The practical part provides a detailed description of course structure in LMS Moodle, preparation of courses for literature and mathematics topics, and tools for knowledge testing. The thesis concludes with a summary of the findings and recommendations for the effective use of e-learning and blended learning in education.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies in Administration en
dc.identifier.stag 66275
dc.date.submitted 2024-05-29


Files in this item

Files Size Format View Description
švancer_2024_dp.pdf 4.550Mb PDF View/Open None
švancer_2024_op.pdf 154.5Kb PDF View/Open None
švancer_2024_vp.pdf 141.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account