Využití marketingu při zpracování strategie rozvoje Mikroregionu Šumavské Podhůří

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingu při zpracování strategie rozvoje Mikroregionu Šumavské Podhůří

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Richter, Jakub
dc.date.accessioned 2010-07-16T13:48:10Z
dc.date.available 2010-07-16T13:48:10Z
dc.date.issued 2008-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5666
dc.description.abstract Po zopakování teorie strategického plánování a marketingového výzkumu se ve své práci věnuji detailnímu marketingovému průzkumu mikroregionu (dotazník) a následné analýze stávající situace. Na základě výsledků dotazníkového průzkumu a analýzy stávající situace jsem si dovolil stanovit vize mikroregionu, strategické cíle a konkrétní návrhy opatření. cs
dc.format 104 cs
dc.format.extent 4684655 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Strategické plánování cs
dc.subject strategie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing cs
dc.subject přednosti cs
dc.subject nedostatky cs
dc.subject možnosti cs
dc.subject nebezpečí mikroregion cs
dc.subject obec cs
dc.subject analýza cs
dc.subject vize cs
dc.subject cíle cs
dc.subject strategie cs
dc.subject Strategic planning en
dc.subject strategy en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing en
dc.subject perfection en
dc.subject inadequacies en
dc.subject possibilities en
dc.subject danger en
dc.subject micro region en
dc.subject village en
dc.subject analysis en
dc.subject vision en
dc.subject objectives en
dc.title Využití marketingu při zpracování strategie rozvoje Mikroregionu Šumavské Podhůří cs
dc.title.alternative Marketing utilization in strategy development for Micro-region Šumavské Podhůří en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated On the beginning of my graduation theses I am repeating theory of strategic planning and marketing research. Than I am attend to detailed marketing research of micro-region (questionnaire) and following analysis of existing situation. Pursuant to result of marketing research and analysis of existing micro region situation I appointed vision, strategic objections and factual suggestion of actions. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7609
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
richter_2008_dp.pdf 4.467Mb PDF View/Open
richter_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
richter_2008_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account