Analyza marketingového mixu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analyza marketingového mixu vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Author: Suchánková, Marie
Advisor: Fafílek, Michael
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analyzu současného stavu marketingového mixu ve vybraném rodinném vinařství. Hlavním cílem je provést komplexní analyzu současného stavu všech prvků marketingového mixu a předložit návrhy pro jejich zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vypracovány literární poznatky v oblasti marketingového mixu a strategickych situačních analyz. Praktická část se zabyvá analyzou současného stavu nástrojů marketingového mixu vybraného vinařství. K zjištění zákaznickych preferencí je použito dotazníkové šetření. Dále jsou také provedeny analyzy marketingového prostředí pomocí vybranych situačních analyz. V závěru práce jsou prezentovány návrhy, jedním z nich je zavedení nealkoholickych vín. Tyto návrhy vedou ke konkurenční vyhodě, zlepšení marketingové komunikace a uspokojení zákaznickych potřeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56707
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
suchánková_2024_dp.pdf 2.845Mb PDF View/Open None
suchánková_2024_op.docx 48.14Kb Unknown View/Open None
suchánková_2024_vp.pdf 740.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account