Analyza marketingového mixu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analyza marketingového mixu vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fafílek, Michael
dc.contributor.author Suchánková, Marie
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:17:02Z
dc.date.available 2024-07-23T13:17:02Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56707
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analyzu současného stavu marketingového mixu ve vybraném rodinném vinařství. Hlavním cílem je provést komplexní analyzu současného stavu všech prvků marketingového mixu a předložit návrhy pro jejich zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vypracovány literární poznatky v oblasti marketingového mixu a strategickych situačních analyz. Praktická část se zabyvá analyzou současného stavu nástrojů marketingového mixu vybraného vinařství. K zjištění zákaznickych preferencí je použito dotazníkové šetření. Dále jsou také provedeny analyzy marketingového prostředí pomocí vybranych situačních analyz. V závěru práce jsou prezentovány návrhy, jedním z nich je zavedení nealkoholickych vín. Tyto návrhy vedou ke konkurenční vyhodě, zlepšení marketingové komunikace a uspokojení zákaznickych potřeb.
dc.format 91 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingovy mix cs
dc.subject PEST analyza cs
dc.subject Porterova analyza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analyza cs
dc.subject vinařství cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject wine industry en
dc.title Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Mix in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2024-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the analysis of the current state of the marketing mix in a selected family winery. The main objective is to make a comprehensive analysis of the current state of all elements of the marketing mix and to make suggestions for their improvement. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the literature findings in the field of marketing mix and strategic situational analysis are elaborated. The practical part deals with the analysis of the current state of marketing mix tools of the selected Winery. A questionnaire survey is used to determine customer preferences. Also, there are performer analyses of the marketing environment by using selected situational analyses. At the end of the thesis, suggestions are presented, one of them is the introduction of non-alkoholic wines. These suggestions lead to competitive advantage, improved marketing communication and satisfaction of customer needs.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 67148
dc.date.submitted 2024-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
suchánková_2024_dp.pdf 2.845Mb PDF View/Open None
suchánková_2024_op.docx 48.14Kb Unknown View/Open None
suchánková_2024_vp.pdf 740.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account