Aktivní sport prizmatem generací Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aktivní sport prizmatem generací Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

Show full item record

Thumbnail
Title: Aktivní sport prizmatem generací Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace
Author: Bačuvčík, Radim; Butoracová Šindleryová, Ivana
ISBN: 978-80-7678-376-8
URI: http://hdl.handle.net/10563/56913
Date: 2025-12-04
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Page count: 634
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

Monografie „Aktivní sport prizmatem generací : Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace“ přináší dílčí výsledky dlouhodobého kvantitativního výzkumu, který má za cíl zjistit preference obyvatel České republiky v oblasti několika okruhů entit. Tyto okruhy se v principu týkají nákupního chování na trzích zboží a služeb (hmotné produkty a služby, o které se lidé zajímají, položky, které nakupují při běžném nákupu, preferované značky), volnočasových aktivit (aktivní a pasivní sport, atraktivita jednotlivých možností trávení volného času), mediálního chování (sledovaná zpravodajská média, televizní programy), postoje ke kultuře (preferované hudební styly, filmové žánry) a obecných názorů a postojů (postoj k politickým osobnostem, hodnotám, ztotožnění se s určitými světonázorovými výroky)

Files in this item

Files Size Format View
bacuvcik_monografie_2025.pdf 20.80Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account