Aktivní sport prizmatem generací Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aktivní sport prizmatem generací Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

Show simple item record

dc.contributor.author Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Butoracová Šindleryová, Ivana
dc.date.accessioned 2025-12-04T08:00:47Z
dc.date.available 2025-12-04T08:00:47Z
dc.date.issued 2025-12-04
dc.identifier.isbn 978-80-7678-376-8 en
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56913
dc.description.abstract Monografie „Aktivní sport prizmatem generací : Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace“ přináší dílčí výsledky dlouhodobého kvantitativního výzkumu, který má za cíl zjistit preference obyvatel České republiky v oblasti několika okruhů entit. Tyto okruhy se v principu týkají nákupního chování na trzích zboží a služeb (hmotné produkty a služby, o které se lidé zajímají, položky, které nakupují při běžném nákupu, preferované značky), volnočasových aktivit (aktivní a pasivní sport, atraktivita jednotlivých možností trávení volného času), mediálního chování (sledovaná zpravodajská média, televizní programy), postoje ke kultuře (preferované hudební styly, filmové žánry) a obecných názorů a postojů (postoj k politickým osobnostem, hodnotám, ztotožnění se s určitými světonázorovými výroky) en
dc.format 634 cs
dc.format.extent 634 en
dc.language.iso cs en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací en
dc.rights Bez omezení en
dc.subject sport en
dc.subject sportovní aktivity en
dc.subject spotřebitelské chování en
dc.subject generace en
dc.subject kvantitativní výzkum en
dc.title Aktivní sport prizmatem generací Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace en
dc.type Book en


Files in this item

Files Size Format View
bacuvcik_monografie_2025.pdf 20.80Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account