Aktivní sport prizmatem generací Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace
Show simple item record
| dc.contributor.author |
Bačuvčík, Radim
|
|
| dc.contributor.author |
Butoracová Šindleryová, Ivana
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-04T08:00:47Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-04T08:00:47Z |
|
| dc.date.issued |
2025-12-04 |
|
| dc.identifier.isbn |
978-80-7678-376-8 |
en |
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56913
|
|
| dc.description.abstract |
Monografie „Aktivní sport prizmatem generací : Spotřebitelské preference
v oblasti produktů a komunikace“ přináší dílčí výsledky dlouhodobého
kvantitativního výzkumu, který má za cíl zjistit preference obyvatel České
republiky v oblasti několika okruhů entit. Tyto okruhy se v principu týkají
nákupního chování na trzích zboží a služeb (hmotné produkty a služby, o které se
lidé zajímají, položky, které nakupují při běžném nákupu, preferované značky),
volnočasových aktivit (aktivní a pasivní sport, atraktivita jednotlivých možností
trávení volného času), mediálního chování (sledovaná zpravodajská média,
televizní programy), postoje ke kultuře (preferované hudební styly, filmové žánry)
a obecných názorů a postojů (postoj k politickým osobnostem, hodnotám,
ztotožnění se s určitými světonázorovými výroky) |
en |
| dc.format |
634 |
cs |
| dc.format.extent |
634 |
en |
| dc.language.iso |
cs |
en |
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací |
en |
| dc.rights |
Bez omezení |
en |
| dc.subject |
sport
|
en |
| dc.subject |
sportovní aktivity
|
en |
| dc.subject |
spotřebitelské chování
|
en |
| dc.subject |
generace
|
en |
| dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
en |
| dc.title |
Aktivní sport prizmatem generací Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace |
en |
| dc.type |
Book |
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account