| dc.contributor.advisor |
Vašíková, Jana
|
|
| dc.contributor.author |
Krumpolcová, Diana
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:12Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:12Z |
|
| dc.date.issued |
2023-12-13 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56920
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a zabývá se využitím galerijní edukace v mateřské škole. Jejím cílem je vytvořit výtvarný projekt, který seznamuje děti předškolního věku s uměním a umožňuje jim interpretovat vizuální umění prostřednictvím výtvarné činnosti. Teoretická část se zaměřuje na definici pojmů jako umění, umělecké dílo, výtvarné činnosti v mateřské škole či artefiletika. Praktická část práce popisuje návrh výtvarného projektu, který představuje vybraná umělecká díla dětem pomocí výtvarných aktivit. Tento projekt byl ověřen v praxi, následně evaluován a posloužil jako základ pro vytvoření doporučení pro praxi. |
|
| dc.format |
73 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
galerijní edukace
|
cs |
| dc.subject |
umělecké dílo
|
cs |
| dc.subject |
interpretace vizuálního umění
|
cs |
| dc.subject |
výtvarná činnost
|
cs |
| dc.subject |
artefiletika
|
cs |
| dc.subject |
gallery education
|
en |
| dc.subject |
work of art
|
en |
| dc.subject |
interpretation of visual art
|
en |
| dc.subject |
artistic activity
|
en |
| dc.subject |
artephletics
|
en |
| dc.title |
Potenciál galerijní edukace pro děti předškolního věku |
|
| dc.title.alternative |
Potential of Gallery Education for Preschool Children |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Deutscherová, Beáta |
|
| dc.date.accepted |
2024-09-11 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-applied character and deals with the use of gallery education in kindergarten. It aims to create an art project that introduces preschool children to art and allows them to interpret visual art through art activities. The theoretical part focuses on the definition of terms such as art, artwork, art activities in kindergarten and artphilately. The practical part of the thesis describes the design of an art project that introduces selected works of art to children through art activities. This project was tested in practice, then evaluated and served as a basis for making recommendations for practice. |
|
| dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
| dc.identifier.stag |
69000
|
|
| dc.date.submitted |
2024-08-19 |
|