Marketingový projekt fundraisingu pro speciální léčbu vybraného jednotlivce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingový projekt fundraisingu pro speciální léčbu vybraného jednotlivce |
| Autor: |
Petriová, Magdaléna
|
| Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na téma fundraisingu, marketingu a prostřednictvím příslušných metod získání cílové finanční částky pro podporu speciální léčby jedince.V teoretické části jsou posuzovány poznatky z oblasti fundraisingu, chování dárců, fundraisingových strategií, marketingové komunikace, vztahového marketingu a aktuálním trendům v oblasti podpory darování, chování dárců či měření úspěšnosti fundraisingových aktivit. Dále jsou analyzovány užívané fundraisingové aktivity, současný rozpočet a zdroje jeho pokrytí a je zjištěn plán na následující rok a s ním i možnosti nových způsobů financování. Je vytvořeno dotazníkové šetření s cílem zjistit motivaci a chování dárců a následné poznatky jsou shrnuty SWOT analýzou. Na základě těchto zjištěných skutečností je nastaven cíl projektu a jeho dílčí cíle, charakteristika dárce, akční plány. Dále je nastavena fundraisingová strategie a rozpočet pro celkový rok a také pro podcíl účasti na delfinoterapii. Akční plány jsou rozděleny do tří hlavních dílčích cílů, a to rozšíření komunikace s dárci a tím i jejich udržení, organizace online crowdfundingové kampaně pro získání financí na delfinoterapii a také organizace benefičního koncertu pro získání financí pro vedlejší náklady. Závěrem je projekt podroben rizikové, časové a nákladové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56935
|
|
Datum:
|
2024-02-05 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Design management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet