Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě
Author: Kopa, Filip
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely značky B.ESTÉE, české společnosti zaměřené kolagenové doplňky stravy. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy, klasifikace sociálních médií a strategie marketingu na sociálních sítích. Dále je diskutován vliv storytellingu, UGC (User Generated Content) a influencer marketingu na úspěšnost marketingových kampaní. V praktické části je představena značka B.ESTÉE a analyzovány její profily na platformách Instagram, Facebook, TikTok a YouTube. Na základě této analýzy jsou formulována doporučení pro zlepšení marketingové strategie firmy B.ESTÉE na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56983
Date: 2024-06-28
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kopa_2024_dp.pdf 10.62Mb PDF View/Open None
kopa_2024_op.docx 49.32Kb Unknown View/Open None
kopa_2024_vp.docx 49.44Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account