Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě |
| Author: |
Kopa, Filip
|
| Advisor: |
Pilík, Michal
|
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely značky B.ESTÉE, české společnosti zaměřené kolagenové doplňky stravy. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy, klasifikace sociálních médií a strategie marketingu na sociálních sítích. Dále je diskutován vliv storytellingu, UGC (User Generated Content) a influencer marketingu na úspěšnost marketingových kampaní. V praktické části je představena značka B.ESTÉE a analyzovány její profily na platformách Instagram, Facebook, TikTok a YouTube. Na základě této analýzy jsou formulována doporučení pro zlepšení marketingové strategie firmy B.ESTÉE na sociálních sítích. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56983
|
|
Date:
|
2024-06-28 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account