Analýza způsobu marketingové komunikace ve společnosti Moravské teplárny, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza způsobu marketingové komunikace ve společnosti Moravské teplárny, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza způsobu marketingové komunikace ve společnosti Moravské teplárny, a.s.
Author: Špetová, Ingrid
Advisor: Glogar, Alois
Abstract: Cílem této práce je načerpat teoretické znalosti z oblasti marketingového mixu ,marketingové komunikace, analýzy SWOT a spokojenosti zákazníka. Zjištěné informace a poznatky jsou dále použity v analytické části. V ní je podroben zkoumání energetický trh v ČR a postavení společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. na tomto trhu. Je provedena a vyhodnocena SWOT analýza společnosti. Závěrečná část práce se věnuje návrhům na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti a dává konkrétní doporučení jak dosáhnout vytýčených cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/572
Date: 2006-01-06
Availability: Práce není přístupná
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 2206


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
špetová_2006_bp.pdfBlocked 1.008Mb PDF View/Open
špetová_2006_vp.pdf 1.130Mb PDF View/Open
špetová_2006_op.pdf 1.674Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account